Jag önskar...

13 maj 2017

Jag önskar det fanns fler timmar på dygnet.
Jag önskar att min lilla 2åring inte var sjuk.
Jag önskar att jag hade kunnat gå på loppis med min vän idag och inte behövt ställa in på grund av sjukdom.
Jag önskar att jag fick sova lite mer än en timme i sträck utan att fara upp ur sängen för att sätta napp i missnöjda barn.
Jag önskar jag kunde skriva hela dagarna utan att bli avbruten.
Jag önskar att flytten var klar och att vi bor i vårt hus så att jag kan springa ut barfota och dansa regndansen i vår egna trädgård.
Jag önskar att böckerna jag beställde i veckan var här... bara för att önska att jag kunde få tid till att läsa.


Många önskningar.... men vet ni vad. En annan stor önskan är på väg att uppfyllas. Mer om det i ett annat inlägg :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar